Перш ніж приступити до рішення прикладів і завдань, обов'язково ознайомтеся з теоретичною частиною уроку
Застосування правил визначення невідомого множника для розв'язання задач
1. У трьох ящиках було 75 кг апельсинів. У другому ящику апельсинів було в 4 рази більше, ніж у першому, а у третьому – на 3 кг менше, ніж у першому. Скільки кілограмів апельсинів було в першому ящику ?
а) 52 кг;
б) 56 кг;
в) 48 кг;
б) 56 кг;
г) 58 кг.
2. У Петра і
Василя було порівну грошей. Коли Петро витратив на купівлю книжок 44 грн,
а Василь – 20 грн,
то у Василя залишилось грошей у 5 разів більше, ніж у Петра. Скільки грошей
було в кожного з них спочатку ?
а) 49
грн;
б) 52 грн;
в) 50 грн;
г) 48 грн.
б) 52 грн;
в) 50 грн;
г) 48 грн.
3. Три брата
зібрали 88 кг яблук. Старший зібрав у 3 рази більше, ніж молодший, а середній –
на 13 кг більше, ніж молодший. Скільки кілограмів
яблук зібрав молодший брат ?
а) 14
кг;
б) 13 кг;
в) 17 кг;
г) 15 кг.
б) 13 кг;
в) 17 кг;
г) 15 кг.
4. На клумбі ростуть тюльпани й айстри, до того ж
тюльпани становлять 52% усіх квітів. Айстр на клумбі росте на 80 менше, ніж тюльпанів. Скільки квіток росте на
клумбі ?
а) 2000;
б) 2400;
б) 2400;
в) 1800;
г) 2600.
г) 2600.
5. За три дні
Михайлик розв'язав 37 математичних задач. За другий день він
розв'язав у 2 рази більше задач, ніж за перший, а за третій
– на 5 задач більше, ніж за перший. Скільки задач
розв'язав Михайлик першого дня ?
а) 9;
б) 6;
в) 8;
г) 12.
б) 6;
в) 8;
г) 12.
6. У двох контейнерах
було порівну яблук. Коли з першого контейнера взяли 13 кг яблук, а з другого – 31
кг,
то в другому контейнері залишилось у 3 рази менше яблук, ніж у першому. Скільки
яблук було в кожному контейнері спочатку ?
а) 40 кг;
б) 36 кг;
в) 44 кг;
г) 38 кг.
б) 36 кг;
в) 44 кг;
г) 38 кг.
7. Марічка придбала
підручник, іграшку та цукерки, заплативши за всю покупку 61 грн. Іграшка коштувала
в 6 разів більше, ніж цукерки, а підручник –
на 3 грн менше, ніж цукерки. Скільки гривень коштували
цукерки ?
а) 6 грн;
б) 9 грн;
в) 10 грн;
г) 8 грн.
б) 9 грн;
в) 10 грн;
г) 8 грн.
8. На двох
полицях стояло порівну книжок. Коли з першої полиці взяли 3 книжки, а з другої – 14,
то на першій полиці залишилось у 2 рази більше книжок, ніж на другій. Скільки
книжок було на кожній полиці спочатку ?
а) 27;
б) 22;
в) 25;
г) 26.
б) 22;
в) 25;
г) 26.
9. В першому
ящику було у 4 рази більше яблук, ніж у другому. Коли з
першого ящика взяли 10
кг яблук, а у другий поклали ще 8
кг, то в обох ящиках яблук стало
порівну. Скільки кілограмів яблук було в кожному ящику спочатку ?
а) 26
кг,
8 кг;
б) 24 кг, 6 кг;
б) 24 кг, 6 кг;
в) 23
кг, 7 кг;
г) 25 кг, 10 кг.
г) 25 кг, 10 кг.
10. В одному вагоні електропоїзда їхало пасажирів
у 3 рази більше, ніж у другому. Коли з першого
вагона вийшло 28
пасажирів, а з другого – 4 пасажири, то в обох вагонах пасажирів стало
порівну. Скільки пасажирів було в кожному вагоні спочатку ?
а) 36, 12;
б) 39, 13;
в) 33, 11;
г) 42, 14.
б) 39, 13;
в) 33, 11;
г) 42, 14.
11. В одній діжці було у 5 разів більше води, ніж у другій. Коли у першу
діжку долили 10 л води, а у другу – 58 л,
то в обох діжках води стало порівну. Скільки літрів води було в кожній діжці
спочатку ?
а) 55
л, 11 л;
б) 60 л, 12 л;
б) 60 л, 12 л;
в) 50
л, 10 л;
г) 65 л, 13 л.
г) 65 л, 13 л.
12. У Василька було у 7 разів більше марок, ніж у Петрика. Коли
Василько подарував Петрику 45 своїх марок, то в обох хлопчиків марок стало
порівну. Скільки марок було в кожного хлопчика спочатку ?
а) 98, 14;
б) 112, 16;
в) 84, 12;
г) 105, 15.
б) 112, 16;
в) 84, 12;
г) 105, 15.
Завдання до уроку 4
Комментариев нет:
Отправить комментарий