среда, 6 июля 2016 г.

Завдання 1. Застосування правил визначення невідомого множника для розв'язання задач

Перш ніж приступити до рішення прикладів і завдань, обов'язково ознайомтеся з теоретичною частиною уроку

Застосування правил визначення невідомого множника для розв'язання задач

 1. Віталію треба розв’язати  95  задач, а Мишкові – 60. Віталій за день розв’язує  7  задач, а Мишко – 6. Через скільки днів нерозв’язаних задач у Віталія буде вдвічі більше, ніж у Мишка ?

 а)  5;      
 б)  4;      
 в)  8;      
 г)  6.

 2. Один кілограм цукерок дорожчий за кілограм печива на  6,8 грн. За  8 кг  цукерок заплатили стільки, скільки за  12 кг  печива. Скільки коштує  1 кг  цукерок і скільки  1 кг печива ?

 а)  20,4 грн,  13,6 грн;      
 б)  20,6 грн,  13,6 грн;
 в)  21,2 грн,  14,6 грн;       
 г)  19,6 грн,  12,8 грн.

 3. Купили  14  листівок по  80 коп  і по  95 коп, заплативши  12 грн 10 коп. Скільки купили листівок кожного виду ?

 а)  8,  5;      
 б)  7,  7;      
 в)  9,  5;      
 г)  8,  6.

 4. У Василька з Марічкою було порівну грошей. Коли Василько купив книжку за  14 грн, а Марічка – ляльку за  6 грн, то у дівчинки залишилось грошей у  3  рази більше, ніж у хлопчика. Скільки грошей було в кожного з них спочатку ?

 а)  18 грн;      
 б)  4 грн;      
 в)  12 грн;      
 г)  20 грн.

 5. В одному ящику було в  7  разів більше апельсинів, ніж у другому. Коли з першого ящика взяли  38  апельсинів, а з другого – 14, то в другому залишилось на  78  апельсинів менше, ніж у першому. Скільки апельсинів було в кожному ящику спочатку ?

 а)  111,  19;      
 б)  113,  17;      
 в)  119,  17;      
 г)  119,  15.

 6. В одному магазині було  185 кг  цукерок, а в другому – 237 кг. Перший магазин продавав щодня  15 кг  цукерок, а другий – 18 кг. Через скільки днів у другому магазині залишиться цукерок в  1,5  рази більше, ніж у першому ?

 а)  11;      
 б)  9;      
 в)  8;        
 г)  10.

 7. У хлопчика було  22  купюри по  5 грн  і по  10 грн, разом на суму  150 грн. Скільки купюр кожного виду було в нього ?

 а)  14 по 5 грн,  8 по 10 грн;
 б)  12 по 5 грн,  9 по 10 грн;
 в)  16 по 5 грн,  6 по 10 грн;
 г)  13 по 5 грн,  9 по 10 грн.

 8. Токар мав виготовляти щодня по  24  деталі, щоб виконати завдання вчасно. Але він виготовляв щодня на  15  деталей більше і вже за  6  днів до кінця терміну роботи зробив  21  деталь понад план. Скільки днів мав працювати токар ?

 а)  15;      
 б)  19;      
 в)  17;      
 г)  20.

 9. В одному бідоні було в  4  рази більше молока, ніж у другому. Після того, як з першого бідона перелили в другий  20 л  молока, то виявилось, що кількість молока в другому бідоні становить  7/8  того, що залишилось у першому. Скільки літрів молока було в кожному бідоні спочатку ?

 а)  62 л,  12 л;      
 б)  60 л,  15 л;
 в)  64 л,  16 л;       
 г)  52 л,  13 л.

10. Михайло купив  5  тістечок, після чого у нього залишилося  2,6 грн. Для покупки  8  тістечок йому не вистачило  1,6 грн. Скільки коштує одне тістечко ?

 а)  1 грн. 60 коп;      
 б)  1 грн. 20 коп;
 в)  1 грн. 50 коп;       
 г)  1 грн. 40 коп.

11. Віталію треба розв’язати  95  задач, а Мишкові – 60. Віталій за день розв’язує  7  задач, а Мишко – 6. Через скільки днів нерозв’язаних задач у Віталія буде вдвічі більше, ніж у Мишка ?

 а)  5;      
 б)  4;      
 в)  8;      
 г)  6.

12. Готуючись до іспиту, учень планував розв’язати щодня  по  12  задач. Проте він розв’язував на  4  задачі за день більше і вже за  3  дні до іспиту йому залишилося розв’язати  8  задач. Скільки днів учень планував готуватись до іспиту ?

 а)  11;      
 б)  8;      
 в)  12;      
 г)  10.

Завдання до уроку 4

Комментариев нет:

Отправить комментарий