вторник, 5 июля 2016 г.

Завдання 2. Застосування правил визначення невідомого доданка, зменшуваного і від'ємника для розв'язання задач

Перш ніж приступити до рішення прикладів і завдань, обов'язково ознайомтеся з теоретичною частиною уроку

Застосування правил визначення невідомого доданка, зменшуваного і від'ємника для розв'язання задач

 1. Хлопчик задумав число. Якщо до цього числа додати  25, а з отриманої суми відняти  17, то вийде  29. Яке число задумав хлопчик ?

 а)  19;      
 б)  21;      
 в)  24;      
 г)  22.

 2. З задуманого числа відняли  18, збільшили отриману різницю на  27, від результату відняли  23  і отримали  9. Яке число було задумано ?

 а)  23;      
 б28;      
 в21;      
 г25.

 3. З Москви і Саратова виходять одночасно два поїзди назустріч один одному. Перший поїзд проходить  31 км  за годину, а другий  37 км  за годину. На якій віддалі один від одного будуть ці поїзди через  9 год  після виходу, коли відомо, що від Москви до Саратова  892 км ?

 а)  285 км;      
 б)  260 км;      
 в)  290 км;      
 г)  280 км.

 4. Задумали деяке число. Від  167  відняли задумане число, від отриманої різниці відняли  53  і одержали  29. Яке число було задумано ?

 а92;      
 б81;      
 в)  85;      
 г88.

 5. Задумали деяке число. Якщо до цього числа додати  128, то різниця одержаної суми і числа  27  буде дорівнювати  178. Знайти задумане число.

 а)  77;      
 б)  81;      
 в)  74;      
 г)  79.

 6. З двох міст, відстань між якими  892 км, ви ходять одночасно назустріч один одному два поїзди. Швидкість першого поїзда  57 км  за годину, а швидкість другого  58 км  за годину. На якій відстані один від одного будуть поїзди через  7 год  після виходу ?

 а)  86 км;     
 б)  87 км;      
 в)  78 км;      
 г)  82 км.

 7. До якого числа треба додати число  –15,3, щоб дістати число  12,1 ?

 а)  27,4;      
 б27,2;
 в26,4;     
 г3,2.

 8. Яким числом має бути  k, щоб вираз  k – 17,7  перетворився в число  6,05 ?

 а11,2;        
 б24,2;      
 в11,65;     
 г)  23,75.

 9. Яке число треба додати до числа  –41,6, щоб дістати число  18,3 ?

 а–59,9;      
 б59,9;      
 в)  59,9;        
 г–23,3.

10. При якому значенні  а  вираз  63,1 + а  набуває значення, що дорівнює  20,7 ?

 а83,8;      
 б)  –42,4;      
 в42,4;      
 г–83,8.

11. До якого числа треба додати число  11,6, щоб дістати число –12,2 ?

 а)  –23,8;      
 б–0,6;
 в23,8;        
 г–0,6.

12. Яким числом має бути  х, щоб вираз  19,9 – х  перетворився в число  10,3 ?

 а–30,2;      
 б–9,6;      
 в)  9,6;          
 г30,2.

Завдання до уроку 3

Комментариев нет:

Отправить комментарий