Перш ніж приступити до рішення прикладів і завдань, обов'язково ознайомтеся з теоретичною частиною уроку
Застосування правил визначення невідомого доданка, зменшуваного і від'ємника для розв'язання задач
1. Хлопчик задумав число. Якщо до цього числа додати 25, а з отриманої суми відняти 17, то вийде 29. Яке число задумав хлопчик ?
а)
19;
б) 21;
в) 24;
г) 22.
б) 21;
в) 24;
г) 22.
2.
З задуманого числа відняли 18,
збільшили отриману різницю на 27,
від результату відняли 23 і отримали
9.
Яке число було задумано ?
а) 23;
б) 28;
в) 21;
г) 25.
б) 28;
в) 21;
г) 25.
3. З Москви і Саратова виходять одночасно
два поїзди назустріч один одному. Перший поїзд проходить 31 км за годину, а другий 37
км за годину. На якій віддалі один від одного
будуть ці поїзди через 9
год після виходу, коли відомо, що від Москви до
Саратова 892 км
?
а) 285 км;
б) 260 км;
в) 290 км;
г) 280 км.
б) 260 км;
в) 290 км;
г) 280 км.
4. Задумали
деяке число. Від 167 відняли задумане число, від отриманої різниці
відняли 53 і одержали
29.
Яке число було задумано ?
а) 92;
б) 81;
в) 85;
г) 88.
б) 81;
в) 85;
г) 88.
5. Задумали
деяке число. Якщо до цього числа додати 128,
то різниця одержаної суми і числа 27 буде дорівнювати 178.
Знайти задумане число.
а) 77;
б) 81;
в) 74;
г) 79.
6. З двох міст, відстань
між якими 892 км, ви ходять одночасно
назустріч один одному два поїзди. Швидкість першого поїзда 57 км за годину, а швидкість другого 58 км за годину. На якій відстані один від одного
будуть поїзди через 7 год після виходу ?
а) 86 км;
б) 87 км;
в) 78 км;
г) 82 км.
б) 87 км;
в) 78 км;
г) 82 км.
7. До якого числа треба
додати число –15,3,
щоб дістати число 12,1 ?
а) 27,4;
б) 27,2;
в) 26,4;
г) 3,2.
8. Яким числом має бути k, щоб вираз k – 17,7 перетворився в число 6,05 ?
а) 11,2;
б) 24,2;
в) 11,65;
г) 23,75.
б) 24,2;
в) 11,65;
г) 23,75.
9. Яке
число треба додати до числа –41,6, щоб дістати
число 18,3
?
а) –59,9;
б) 59,9;
в) 59,9;
г) –23,3.
б) 59,9;
в) 59,9;
г) –23,3.
10. При якому значенні а
вираз 63,1
+ а набуває значення, що дорівнює 20,7
?
а) 83,8;
б) –42,4;
в) 42,4;
г) –83,8.
11. До якого числа треба додати число 11,6, щоб дістати число –12,2 ?
б) –42,4;
в) 42,4;
г) –83,8.
11. До якого числа треба додати число 11,6, щоб дістати число –12,2 ?
а) –23,8;
б) –0,6;
в) 23,8;
г) –0,6.
б) –0,6;
в) 23,8;
г) –0,6.
12. Яким числом має бути х, щоб вираз 19,9 – х перетворився в число 10,3 ?
а) –30,2;
б) –9,6;
в) 9,6;
г) 30,2.
б) –9,6;
в) 9,6;
г) 30,2.
Завдання до уроку 3
Комментариев нет:
Отправить комментарий