Перш ніж приступити до рішення прикладів і завдань, обов'язково ознайомтеся з теоретичною частиною уроку
ГРАФІК ШВИДКОСТІ І ШЛЯХУ РІВНОМІРНОГО ПРЯМОЛІНІЙНОГО РУХУабо
ВИДЕО УРОК
а) 6,15
км/год;
б) 6,25
км/год;
в) 6,32 км/год;
г) 6,5 км/год.
2. Якою була
б середня швидкість цього тіла, якби воно рухалося увесь час ?
а) 5 км/год;
б) 6 км/год;
в) 3 км/год;
г) 4 км/год.
Графіки
руху двох тіл представлені на малюнку.
а) vI
= 3 м/сек, vII = 5 м/сек;
б) vI = 2 м/сек, vII = 6 м/сек;
в) vI = 2 м/сек, vII = 4 м/сек;
г) vI = 3 м/сек, vII = 4 м/сек.
4.
Написати рівняння руху тіл х = х(t).
а) хI
= –20 + 2t, хII = 20 + 4t;
б) хI = –20 + 2t, хII = –20 + 4t;
в) хI = 20 + 2t, хII = 20 + 4t;
г) хI
= 20 + 2t, хII = –20 + 4t.
Графіки руху трьох тіл представлені на малюнку.
5. Знайдіть початкові
координати тіл.
а) хI(0)
= 5 м, хII(0) = 5 м, хIII(0) = –10 м;
б) хI(0) = 5 м, хII(0) = –5 м, хIII(0) = 10 м;
в) хI(0) = –5 м, хII(0) = 5 м, хIII(0) = –10 м;
г) хI(0) = –5 м, хII(0) = 5 м, хIII(0) = 10 м.
6. Знайдіть проекції
швидкості їх руху.
а) vI = 0, vII = 1 м/сек, vIII
= –0,5 м/сек;
б) vI = 0, vII = –1 м/сек, vIII = –0,5 м/сек;
в) vI = 0, vII = 1 м/сек, vIII = 0,5 м/сек;
г) vI = 0, vII = –1 м/сек, vIII = 0,5 м/сек.
7. Написати рівняння руху
тіл х
= х(t).
а) хI(t)
= 5, хII(t)
= 5 – 0,5t, хIII(t)
= –10 + 0,5t;
б) хI(t) = 5, хII(t) = 5 – t, хIII(t) = –10 + 0,5t;
в) хI(t) = 5, хII(t) = 5 – t, хIII(t) = –10 + t;
г) хI(t) = 5, хII(t) = 5 – t, хIII(t) = –5 + 0,5t.
8.
Знайти час зустрічі тіл, рухи яких описуються графіками II і III.
а) 8 сек;
б) 12 сек;
б) 12 сек;
в) 6 сек;
г) 10 сек.
г) 10 сек.
9. Знайти
місце зустрічі тіл, рухи яких описуються графіками II і III.
а) 5 м;
б) –10 м;
б) –10 м;
в) –5 м;
г) –8 м.
г) –8 м.
Визначте
по графіку:
10.
Шлях, який
проїхав велосипедист за 3
сек.
а) 3 м;
б) 12 м;
б) 12 м;
в) 9 м;
г) 6 м.
г) 6 м.
11.
Швидкість руху у
момент часу 3
сек від початку руху.
а) 3 м/сек;
б) 12
м/сек;
в) 0 м/сек;
г) 27
м/сек.
12. Який з графіків швидкості відповідає швидкості
велосипедиста, залежність шляху від часу якого представлена на малюнку ?
Завдання до уроку 3
Комментариев нет:
Отправить комментарий