Перш ніж приступити до рішення прикладів і завдань, обов'язково ознайомтеся з теоретичною частиною уроку
ПРОСТІ МЕТОДИ РІШЕННЯ КОМБІНАТОРНИХ ЗАВДАНЬабо
ВИДЕО УРОК
1. Назвіть
усі можливі комбінації букв Ф
і У.
Скільки їх ?
а) 1;
б) 4;
в) 2;
г) 3.
г) 3.
2. Скількома способами на контурній карті
можна зафарбувати в один колір дві країни, маючи синій і червоний олівці ?
а) 2;
б) 4;
б) 4;
в) 1;
г) 3.
г) 3.
3. Однокласниці Олена,
Валентина та Катерина чергують по школі. Скількома способами класний керівник
може розставити дівчинок по одній на кожному з трьох поверхів школи ?
б) 4;
г) 6.
4. Чи правильно побудовано дерево можливих
варіантів ?
б) так;
в) ;
г) ні.
г) ні.
5. Скільки
кутів зображено на рисунку ?
б) 3;
в) 8;
г) 6.
г) 6.
6. При зустрічі чотири
приятелі потиснули один одному руки. Скільки разом було зроблено рукостискань ?
а) 6;
б) 8;
б) 8;
в) 5;
г) 4.
г) 4.
7. Віслюк Іа має три
надувні кульки: червону, зелену то жовту. Він хоче подарувати по одній кульці
своїм друзям: Вінні-Пуху, П’ятачку
і Кролику. Скільки варіантів зробити подарунки своїм друзям є у віслюка Іа ?
а) 4;
б) 7;
б) 7;
в) 6;
г) 3.
г) 3.
8. Скільки
двоцифрових чисел, усі цифри яких різні, можна записати за допомогою цифр
0, 1, 2 ?
а) 5;
б) 4;
б) 4;
в) 3;
г) 6.
г) 6.
9. У
футбольному турнірі беруть участь команди
5 <<А>>
класу, 5 <<Б>> класу і 5 <<В>> класу. Скільки існує
способів розподілу першого і другого місць серед цих команд ?
а) 6;
б) 2;
б) 2;
в) 4;
г) 8.
г) 8.
10. Скільки
існує прапорів, складених з трьох горизонтальних смуг однакової ширини і різних
кольорів, – білого, зеленого і червоного ?
а) 9;
б) 3;
б) 3;
в) 6;
г) 4.
г) 4.
11.
Скільки непарних двозначних чисел можна скласти з цифр:
1, 3,
4, 6, 7,
8, 9 ?
а) 28;
б) 22;
б) 22;
в) 26;
г) 30.
г) 30.
12.
Наталка купила три порції морозива: пломбір, фруктове і ванільне. Скількома
способами дівчинка може поласувати морозивом ?
а) 8;
б) 3;
б) 3;
в) 9;
г) 6.
г) 6.
Завдання до уроку 1
Комментариев нет:
Отправить комментарий