среда, 28 ноября 2018 г.

Завдання 1. Прості методи рішення комбінаторних завдань

Перш ніж приступити до рішення прикладів і завдань, обов'язково ознайомтеся з теоретичною частиною уроку

ПРОСТІ МЕТОДИ РІШЕННЯ КОМБІНАТОРНИХ ЗАВДАНЬ

або

ВИДЕО УРОК
 1. Назвіть усі можливі комбінації букв  Ф  і  У. Скільки їх ?

 а)  1;      
 б)  4;     
 в)  2;      
 г)  3.

 2. Скількома способами на контурній карті можна зафарбувати в один колір дві країни, маючи синій і червоний олівці ?

 а)  2;      
 б)  4;     
 в)  1;      
 г)  3.

 3. Однокласниці Олена, Валентина та Катерина чергують по школі. Скількома способами класний керівник може розставити дівчинок по одній на кожному з трьох поверхів школи ?

 а)  5;      
 б)  4;     
 в)  8;      
 г)  6.

 4. Чи правильно побудовано дерево можливих варіантів ?
 а)  ;      
 бтак;     
 в)  ;      
 г)  ні.

 5. Скільки кутів зображено на рисунку ?
 а)  4;      
 б)  3;     
 в)  8;      
 г)  6.

 6. При зустрічі чотири приятелі потиснули один одному руки. Скільки разом було зроблено рукостискань ?

 а)  6;      
 б)  8;     
 в)  5;      
 г)  4.

 7. Віслюк Іа має три надувні кульки: червону, зелену то жовту. Він хоче подарувати по одній кульці своїм друзям: Вінні-Пуху, Пятачку і Кролику. Скільки варіантів зробити подарунки своїм друзям є у віслюка Іа ?

 а)  4;      
 б)  7;     
 в)  6;      
 г)  3.

 8. Скільки двоцифрових чисел, усі цифри яких різні, можна записати за допомогою цифр

0, 1, 2 ?

 а)  5;      
 б)  4;     
 в)  3;      
 г)  6.

 9. У футбольному турнірі беруть участь команди  5 <<А>>  класу, 5 <<Б>>  класу  і  5 <<В>>  класу. Скільки існує способів розподілу першого і другого місць серед цих команд ?

 а)  6;      
 б)  2;     
 в)  4;      
 г)  8.

10. Скільки існує прапорів, складених з трьох горизонтальних смуг однакової ширини і різних кольорів, – білого, зеленого і червоного ?

 а)  9;      
 б)  3;     
 в)  6;      
 г)  4.

11. Скільки непарних двозначних чисел можна скласти з цифр:

1,  3,  4,  6,  7,  8,  9 ?

 а)  28;      
 б22;     
 в26;      
 г30.

12. Наталка купила три порції морозива: пломбір, фруктове і ванільне. Скількома способами дівчинка може поласувати морозивом ?

 а)  8;      
 б)  3;     
 в)  9;      
 г)  6.

Завдання до уроку 1

Комментариев нет:

Отправить комментарий