Перш ніж приступити до рішення прикладів і завдань, обов'язково ознайомтеся з теоретичною частиною уроку
ПРОПОРЦІОНАЛЬНИЙ ПОДІЛ
або
ВІДЕОУРОК
а) 45 і 35;
б) 40 і 30;
б) 40 і 30;
в) 50 і 20;
г) 55 і 15.
г) 55 і 15.
2.
Поділити 65 на три частини обернено пропорціонально
числам
2, 3, 4.
а) 30, 20, 15;
б) 35, 20, 10;
в) 30, 25, 10;
г) 25, 20, 15.
3.
Периметр трикутника дорівнює 123
см,
а його сторони відносяться як 10
: 12 : 19. Знайдіть сторони трикутника.
а) 30
см,
38 см, 55 см;
б) 32
см,
36 см, 59 см;
в) 32
см,
38 см, 53 см;
г) 30 см, 36 см, 57 см.
4. Знайдіть такі значення а і b,
щоб числа а,
7 і b були відповідно пропорційні числам
12, 7/8 і 4.
а) 96, 32;
б) 96, 32;
б) 96, 32;
в) 96, 32;
г) 96, 32.
г) 96, 32.
5. Подайте
число 200 у вигляді суми трьох доданків x, y, z так,
щоб
x : y =
1/4 : 6,
а
y : z =
8 : 5.
а) 5, 120, 75;
б) 10, 120,
70;
в) 5, 125,
70;
г)
15, 110,
75.
6.
Подайте число 123 у вигляді суми трьох доданків х,
у і z так, щоб
х
: у = 2 : 5, а
у
: z = 3
: 4.
а) 16, 45, 62;
б) 18, 40, 65;
в) 12, 45, 54;
г) 18, 45, 60.
7.
Знайдіть такі значення а і b,
щоб числа 5,
а, і b були відповідно пропорційні числам
2/7, 2 і 8.
а) 30, 145;
б) 35, 140;
в) 45, 130;
г) 40, 135.
8. Подайте
число 84 у вигляді суми трьох доданків х,
у і z так, щоб
х
: у = 7 : 2, а
у
: z = 3
: 1/2.
а) 65, 16, 3;
б) 63, 21, 6;
в) 63, 18, 3;
г) 61, 17, 4.
9. Знайдіть
такі значення а і b,
щоб числа а,
6 і b були відповідно
пропорційні числам
4, 1/3 і 10.
а) 70 182;
б) 74, 178;
в)
68, 184;
г) 72, 180.
10. Подайте число
92 у вигляді суми трьох доданків х,
у і z так, щоб
х
: у = 1/3 : 4,
а
у
: z = 6
: 5.
а) 4, 48, 40;
б) 6, 46, 40;
в) 4, 46, 42;
г) 2, 44, 38.
11. Сума чотирьох чисел дорівнює 386.
Знайдіть ці числа, якщо перше відноситься до другого як 2
: 5, друге до
третього – як 3 : 4, а трете до четвертого
– 6
: 7.
а) 38, 90,
118, 140;
б) 36, 92,
120, 138;
в) 36, 90, 120,
140;
г) 34, 90,
122, 140.
12. Подайте число
219 у вигляді суми трьох доданків x, y, z так,
щоб
x : y = 4 : 9, а
y
: z = 15 : 22/3.
а) 62, 135, 22;
б) 60, 135, 24;
в) 60, 125, 24;
г) 58, 135, 26.Завдання до уроку 5
Комментариев нет:
Отправить комментарий