Перш ніж приступити до рішення прикладів і завдань, обов'язково ознайомтеся з теоретичною частиною уроку
ПЕРЕТВОРЕННЯ ДРОБІВ
або
ВИДЕО УРОК
1. Розташуйте
в порядку спадання дроби:
15/15, 1/3, 4/8, 23/9, 2/3, 5/6.
а) 23/9, 5/6, 15/15, 4/8, 2/3, 1/3;
б) 23/9, 15/15, 5/6, 2/3, 4/8, 1/3;
в) 23/9, 5/6, 15/15, 2/3, 4/8, 1/3;
г) 23/9, 5/6, 15/15, 2/3, 1/3, 4/8.
2. Укажіть найбільше число:
а) 22/54;
б) 12/54;
б) 12/54;
в) 24/54;
г) 13/54.
г) 13/54.
4. Знаменник
дробу в 3
рази, або на
8,
більший від чисельника. Знайдіть дріб і скоротіть його.
а) 2/3;
б) 1/3;
б) 1/3;
в) 2/5;
г) 5/12.
г) 5/12.
5. Виразіть у
годинах і запишіть дробовим числом із нескоротною дробовою частиною 310 хв.
а) 51/6;
б) 61/6;
б) 61/6;
в) 51/5;
г) 51/10.
г) 51/10.
6.
Яка частина години минула від
13 : 50 до 14
: 30
?
а) 1/3;
б) 1/2;
б) 1/2;
в) 2/3;
г) 3/4.
г) 3/4.
7. У саду
ростуть 12 вишень, а решта 18 дерев – яблуні. Яку
частину дерев саду становлять вишні ?
а) 2/3;
б) 1/3;
б) 1/3;
в) 2/5;
г) 3/5.
г) 3/5.
8. Мама
поділила 15 персиків між двома синами так, що старшій
одержав стільки разів по 3 персики, скільки разів молодший одержав по 2 персики. Яку частину всієї кількості персиків
одержав кожний із синів ?
а) 8/15 і 7/15;
б) 9/15
і 6/15;
в) 11/15 і 6/15;
г) 9/15
і 3/15.
9. Вітя
і Петро грали в баскетбол. Вітя влучив у кільце
5
разів
з 9 кидків, а Петро влучив 6 разів з
10
кидків.
Чий результат краще ?
а) ;
б) Віти;
б) Віти;
в) ;
г) Петра.
г) Петра.
10.
Шматок джинсової тканини розрізали на 12 рівних частин, три з них пішли на пошиття
брюк, а інші – на пошиття курток. Яку частину тканини витратили на пошиття
брюк, а яку – на пошиття курток ?
а) 1/4
і 3/4;
б) 5/12
і 7/12;
в) 9/15 і 6/15;
г) 3/8
і 5/8.
11. Микола і Федір стріляли в ціль. Микола
влучив 7 разів з 12 пострілів, а Федір влучив 6 разів з
10 пострілів. Чий результат краще ?
а) ;
б) У Миколі;
б) У Миколі;
в) ;
г) у Федора.
г) у Федора.
12. Бабуся
спекла 48 пирогів. За сніданком з’їли 5 порогів, а за обідом
– у 3 рази більше. Яка частина всіх пирогів
лишилася на вечерю ?
а) 5/12;
б) 5/6;
б) 5/6;
Комментариев нет:
Отправить комментарий