Перш ніж приступити до рішення прикладів і завдань, обов'язково ознайомтеся з теоретичною частиною уроку
Піднесення до степеня радикалів
1. Обчисліть значення виразу:
(4√͞͞͞͞͞0,5)2.
а) 2;
б) 8;
б) 8;
в) 4;
г) 1.
г) 1.
2. Виконайте
дії:
(1 + √͞͞͞͞͞3 )2.
а) 2 + 2√͞͞͞͞͞3;
б) 4 + √͞͞͞͞͞3;
в) 2 + 4√͞͞͞͞͞3;
г) 4 + 2√͞͞͞͞͞3.
3. Виконайте
дії:
(2√͞͞͞͞͞3 – √͞͞͞͞͞5)2.
а) 17 – 4√͞͞͞͞͞15;
б) 17 – 2√͞͞͞͞͞15;
в) 16 – 4√͞͞͞͞͞15;
г) 16 – 2√͞͞͞͞͞15.
4. Виконайте
дії:
(√͞͞͞͞͞5 – 1)2 + √͞͞͞͞͞20.
а) 3√͞͞͞͞͞13;
б) 6;
б) 6;
в) √͞͞͞͞͞5;
г) 8.
г) 8.
5. Виконайте
дії:
(√͞͞͞͞͞3
+ √͞͞͞͞͞2
)2
– 2√͞͞͞͞͞6.
а) 2√͞͞͞͞͞3;
б) 15;
б) 15;
в) √͞͞͞͞͞6;
г) 5.
г) 5.
6.
Виконайте дії:
(√͞͞͞͞͞t
+ 2√͞͞͞͞͞x
)2.
а) t + 2√͞͞͞͞͞tx + 4x;
б) t + 4√͞͞͞͞͞tx
+
2x;
в) t + 4√͞͞͞͞͞tx
+
4x;
г) t + 2√͞͞͞͞͞tx
+
x.
7. Виконайте дії:
(3√͞͞͞͞͞5
– 5√͞͞͞͞͞3)2.
а) 90 – 30√͞͞͞͞͞15;
б) 120 – 30√͞͞͞͞͞15;
в) 120 – 15√͞͞͞͞͞15;
г) 90 – 15√͞͞͞͞͞15.
8. Виконайте
дії:
(√͞͞͞͞͞14
+ √͞͞͞͞͞8
)2.
а) 22 + 8√͞͞͞͞͞7;
б) 11 + 8√͞͞͞͞͞7;
в) 22 + 4√͞͞͞͞͞7;
г) 22 + 2√͞͞͞͞͞7.
9. Виконайте
дії:
(√͞͞͞͞͞3 – 2)2 + 4√͞͞͞͞͞3.
а) 14;
б) 7√͞͞͞͞͞3;
б) 7√͞͞͞͞͞3;
в) 7;
г) √͞͞͞͞͞3.
г) √͞͞͞͞͞3.
10. Виконайте дії:
(√͞͞͞͞͞3 – √͞͞͞͞͞5
)2
+ √͞͞͞͞͞60.
а) 8;
б) √͞͞͞͞͞3;
б) √͞͞͞͞͞3;
в) 16;
г) 4√͞͞͞͞͞3.
г) 4√͞͞͞͞͞3.
11.
Виконайте
дії:
8 – (√͞͞͞͞͞5 – √͞͞͞͞͞3 )2.
а) 8√͞͞͞͞͞15;
б) √͞͞͞͞͞15;
б) √͞͞͞͞͞15;
в) 4 – 2√͞͞͞͞͞15;
г) 2√͞͞͞͞͞15.
г) 2√͞͞͞͞͞15.
12. Знайти
значення виразу:
√͞͞͞͞͞152 +
√͞͞͞͞͞(–13)2
+
(√͞͞͞͞͞3)2.
а) √͞͞͞͞͞13;
б) 31;
в) 2√͞͞͞͞͞13; б) 31;
г) 33.
Завдання до уроку 9
Комментариев нет:
Отправить комментарий