Перш ніж приступити до рішення прикладів і завдань, обов'язково ознайомтеся з теоретичною частиною уроку
ЧИСЛОВІ ПРОМІЖКИ
або
ВИДЕО УРОК
1. Які з цілих чисел, належать
проміжку
(–3; 3) ?
а) –3;
–2; –1; 0; 1; 2;
б) –2;
–1; 0; 1; 2;
в) –2;
–1; 0; 1; 2; 3;
г) –3;
–2; –1; 0; 1; 2; 3.
2.
Які з цілих чисел, належать проміжку
(–4; 9] ?
а) –3;
–2; –1; 0; 1; 2; 3; 4; 5; 6; 7; 8; 9;
б) –3;
–2; –1; 0; 1; 2; 3; 4; 5; 6; 7; 8;
в) –4;
–3; –2; –1; 0; 1; 2; 3; 4; 5; 6; 7; 8;
г) –4;
–3; –2; –1; 0; 1; 2; 3; 4; 5; 6; 7; 8; 9.
3.
Вкажіть
найбільше ціле число, що належить проміжку:
[–1; 17).
а) 18;
б) 17;
в) 15;
г) 16.
4. Вкажіть найбільше ціле число, що належить
проміжку:
(–∞; 8).
а) 8;
б) 6;
в) 7;
г) 9.
5. Використовуючи
координатну пряму, знайдіть перетин проміжків:
[–4; 4] и [–6; 6].
а) [–4; 6];
б) [–6; 6];
в) [–6;
4];
г) [–4;
4].
6. Використовуючи
координатну пряму, знайдіть перетин проміжків:
(–∞; 10) и (–∞; 6).
а) (–∞; 6);
б) (–10; 6);
в) (–∞; 10);
г) (6; 10).
7. Покажіть
штрихуванням на координатній прямій об'єднання проміжків:
[–4; 1] и [10; 12].
8. Покажіть штрихуванням на координатній прямій
об'єднання проміжків:[3; +∞) и (8; +∞).
9. Використовуючи координатну пряму, знайдіть перетин проміжків:
(–∞; 2) и [0; +∞).
а) (–∞; +∞);
б) (0;
2);
в) (2;
+∞);
г) (–∞; 0).
10. Використовуючи
координатну пряму, знайдіть об'єднання проміжків:
(–∞; 2) и [0; +∞).
а) (–∞; +∞);
б) (0;
2);
в) (2;
+∞);
г) (–∞; 0).
11. Використовуючи
координатну пряму, знайдіть перетин проміжків:
[1; 5] и [0; 8].
а) [1;
8];
б) [0;
5];
в) [1;
5];
г) [0;
8].
12. Використовуючи
координатну пряму, знайдіть об'єднання проміжків:
[1; 5] и [0; 8].
а) [1;
8];
б) [0;
8];
в) [0;
5];
г) [1; 5].Завдання до уроку 4
Комментариев нет:
Отправить комментарий