Перш ніж приступити до рішення прикладів і завдань, обов'язково ознайомтеся з теоретичною частиною уроку
Розв'язання систем рівнянь способом заміни
1. Розв'яжіть систему рівнянь:б) (12; 20);
в) (40; 24);
г) (20; 12).
г) (20; 12).
2.
Розв'яжіть систему рівнянь:
б) (5; –3);
в) (–5; –3);
г) (5; 3).
г) (5; 3).
3. Розв'яжіть систему
рівнянь:
б) (1/3; 1/2);
в) (1/3; –1/2);
г) (–1/3; –1/2).
г) (–1/3; –1/2).
4.
Розв'язуючи систему, введіть попередньо нові змінні:
б) (1/2; –1/3), (1/3; –1/2);
в) (1/2; 1/3), (–1/3; 1/2);
г) (1/2; 1/3), (1/3; 1/2).
5. Розв'язуючи
систему, введіть попередньо нові змінні:
б) (2; 1), (1; 2);
в) (–2; –1),
(–1; 2);
г) (2; –1), (–1; –2).
6. Розв'язуючи
систему, введіть попередньо нові змінні:
б) (1; 2), (2; 1);
в) (–1; 2),
(2; 1);
г) (1; –2), (–2; 1).
7. Розв'язуючи
систему, введіть попередньо нові змінні:
б) (1; √͞͞͞͞͞2
), (1; √͞͞͞͞͞2
);
в) (1; √͞͞͞͞͞2
), (1; –√͞͞͞͞͞2
);
г) (–1; √͞͞͞͞͞2
), (1; –√͞͞͞͞͞2
).
8. Розв'яжіть
систему рівнянь:
б) (2; 3), (3; 2);
в) (–2; 3), (3; 2);
г) (–2; –3),
(3; 2).
9. Розв'яжіть
систему рівнянь:
б) (2; 1), (–2; –1);
в) (2; –1), (2; 1);
г) (–2; –1),
(2; 1).
10.
Розв'яжіть
систему рівнянь:
б) (–2; 1), (–2;
–1), (3/2; 1/2), (–3/2; –1/2);
в) (2; 1), (–2; –1),
(–3/2; 1/2), (–3/2; –1/2);
г) (2; –1), (–2;
–1), (3/2; 1/2), (–3/2; –1/2).
11.
Розв'яжіть
систему рівнянь:
б) (1; –3);
в) (–1; –3);
г) (1; 3).
г) (1; 3).
12. Розв'яжіть
систему рівнянь:
б) (–2; 1), (2; –1), (3/2; –1/2), (–3/2; 1/2);
в) (2; 1), (–2; –1),
(–3/2; 1/2), (–3/2; –1/2);
г) (2; –1), (–2;
–1), (3/2; 1/2), (–3/2; –1/2).
Комментариев нет:
Отправить комментарий