Перш ніж приступити до рішення прикладів і завдань, обов'язково ознайомтеся з теоретичною частиною уроку
Квадрат суми і квадрат різниці двох чисел
1. Спростіть вираз:(12a – b)2 – (9a – b)(16a + 2b).
а) 3b2 + 26аb;
б) b2 – 22аb;
б) b2 – 22аb;
в) 3b2 –
26аb;
г) b2 – 22аb.
г) b2 – 22аb.
2. Якому многочлену
дорівнює вираз ?
(3х – 1)2.
а) 9х2 + 1;
б) 9х2 – 6х + 1;
б) 9х2 – 6х + 1;
в) 9х2
– 1;
г) 9х2 + 6х + 1.
г) 9х2 + 6х + 1.
3. Спростіть вираз:
x(2x – 9)2 – 2x(15 + x)2.
а) 6x3 –
24x2 – 369х;
б) 2x3 + 96x2 – 369х;
б) 2x3 + 96x2 – 369х;
в) 6x3 –
24x2 + 369х;
г) 2x3 – 96x2 – 369х.
г) 2x3 – 96x2 – 369х.
4. Спростіть
вираз:
0,8(xy – 2)2 + 1,2(xy – 1)2.
а) 2х2у2 – 5,6ху + 4,4;
б) 2х2у2 – 0,8ху + 4,4;
б) 2х2у2 – 0,8ху + 4,4;
в) 2х2у2 – 5,6ху – 4,4;
г) 2х2у2 – 0,8ху – 4,4.
г) 2х2у2 – 0,8ху – 4,4.
5. Якому
многочлену дорівнює вираз ?
(5a + 2b)2.
а) 10a2 + 10ab + 4b2;
б) 10a2 + 20ab + 4b2;
б) 10a2 + 20ab + 4b2;
в) 25a2 + 10ab + 4b2;
г) 25a2 + 20ab + 4b2.
г) 25a2 + 20ab + 4b2.
6. Спростіть вираз:
(x + 2)2 – (x – 3)(x + 3).
а) 4х – 13;
б) 4х – 5;
в) 4х + 13;
г) 4х – 5.
б) 4х – 5;
в) 4х + 13;
г) 4х – 5.
7. Спростіть вираз:
(7a – 5b)(7a + 5b) – (4a + 7b)2.
а) 33a2 + 56ab + 24b2;
б) 33a2 – 56ab – 74b2;
б) 33a2 – 56ab – 74b2;
в) 33a2 – 28ab – 74b2;
г) 33a2 + 28ab + 24b2.
г) 33a2 + 28ab + 24b2.
8. Спростіть вираз:
(y – 2)(y + 3) – (y – 1)2 + (5 – y)(y + 5).
а) –у2 +
3у + 18;
б) –3у2 + 3у + 31;
б) –3у2 + 3у + 31;
в) у2 + 3у + 18;
г) 3у2 – 3у + 31.
г) 3у2 – 3у + 31.
9. Подайте у вигляді
многочлена вираз:
(4х – 1)2.
а) 16х2
+ 1;
б) 16х2 – 8х + 1;
б) 16х2 – 8х + 1;
в) 16х2
– 1;
г) 16х2 + 8х + 1.
г) 16х2 + 8х + 1.
10.
Якому многочлену дорівнює вираз ?
(2m – 5)2.
а) 4m2 –
10m +
25;
б) 4m2 + 20m + 25;
в) 4m2 + 10m +
25; б) 4m2 + 20m + 25;
г) 4m2 – 20m +
25.
11. Спростіть вираз і знайдіть його значення, якщо
11. Спростіть вираз і знайдіть його значення, якщо
х = –3; у = 31/3:
(х – 3у)2 – (3х – у)2.
а) –26;
б) 13;
в) 26;
г) –13.
б) 13;
в) 26;
г) –13.
12. Спростіть
вираз і знайдіть його значення, якщо с = –0,05:
(с2 – 3)2 – (с2 – 4)(с2 + 2) + 4(5 – с)2.
Комментариев нет:
Отправить комментарий