среда, 30 сентября 2015 г.

Завдання 3. Перетворення многочлена у квадрат суми або різниці двох виразів

Перш ніж приступити до рішення прикладів і завдань, обов'язково ознайомтеся з теоретичною частиною уроку

 Перетворення многочлена у квадрат суми або різниці двох виразів

 1. Замініть знак  *  одночленом так, щоб утворений тричлен можна було подати у вигляді квадрата двочлена:
 2. Знайдіть значення виразу, якщо  a = 1/3:

(a – 3)2 – 2(3 + a)(a + 2) + (a + 2)2.

 а)  –3;      
 б)  5;      
 в)  3;      
 г–5.

 3. Знайдіть значення виразу, якщо  a = 2:

(4a – 3)2 – (3a – 1)2 – 1.

 а)  3;        
 б)  –1;      
 в–3;      
 г)  1.

 4. Замініть знак  *  одночленом так, щоб утворений тричлен можна було подати у вигляді квадрата двочлена:

* + 4ab + b2.

 аa2 + 4ab + b2;       
 б2a2 + 4ab + b2;
 в)  4a2 + 4ab + b2;      
 г2a + 4ab + b2.

 5. Замініть знак  *  одночленом так, щоб утворений тричлен можна було подати у вигляді квадрата двочлена:

25x2 x + *.

 а)  25x2 x + 1/10;
 б)  25x2 – x + 1/100;
 в25x2 – x + 10;
 г25x2 – x + 100.

 6. Замініть знак  *  одночленом так, щоб утворений тричлен можна було подати у вигляді квадрата двочлена:

49x2 * + 4y2.

 а)  49x2  28xy + 4y2;      
 б49x2  14xy + 4y2;
 в49x2  28y + 4y2;        
 г49x2  28x + 4y2.

 7. Замініть знак  *  одночленом так, щоб утворений тричлен можна було подати у вигляді квадрата двочлена:

* 24m5n + 36n2.

 аm10 24m5n + 36n2;      
 б2m10 24m5n + 36n2;
 в4m5 24m5n + 36n2;      
 г)  4m10 24m5n + 36n2.

 8. Замініть знак  *  одночленом так, щоб утворений тричлен можна було подати у вигляді квадрата двочлена:

a4 0,6a5 + *.

 аa4 0,6a5 + 0,9a6;        
 бa4 0,6a5 + 0,09a3;
 в)  a4 0,6a5 + 0,09a6;      
 гa4 0,6a5 + 0,6a6.

 9. Замініть знак  *  одночленом так, щоб утворений тричлен можна було подати у вигляді квадрата двочлена:

* xy + 1/16 y2.

 а)  4x2  xy + 1/16 y2;
 б8x2  xy + 1/16 y2;
 в32x2  xy + 1/16 y2;
 г16x2  xy + 1/16 y2.

10. Знайдіть значення виразу, якщо  х = 3,5:

(х + 7)2 – 2(х + 7)(х – 5) + (х – 5)2.

 а)  93;       
 б)  46;      
 в)  144;      
 г)  152.

11. Знайдіть значення виразу, якщо  х = –3:

(10х – 5)2 – (8х – 3)2 + 4х.

 а)  468;      
 б)  164;      
 в)  502;      
 г)  484.

12. Розкладіть на множники многочлен:
Завдання до уроку 16

Комментариев нет:

Отправить комментарий