Перш ніж приступити до рішення прикладів і завдань, обов'язково ознайомтеся з теоретичною частиною уроку
Зростання і спадання функції
1. На рисунку зображено графік функції, визначеної на проміжку[–7; 7].
Користуючись рисунком, установіть проміжок зростання
функції.
б) [–6; –2], [2; 6];
в) [–4; 0],
[4; 7];
г) [–4; –2], [4; 6].
2. На рисунку зображено графік функції, визначеної на множині дійсних чисел. Користуючись рисунком, знайдіть проміжок спадання функції.
б) [–2; 4];
в) [–1; 2];
г) [1; 4].
г) [1; 4].
3. Вкажіть проміжки зростання функції.
а) [1; 6];
б) [–3; 4];
г) [4; 7].
4. На рисунку зображено графік функції, визначеної на проміжку
(–∞; +∞).
в) (–∞;
1];
г) [1; ∞).
г) [1; ∞).
5. На рисунку зображено графік функції, визначеної на проміжку
[–6; 6].
б) [–4; 0],
[4; 6];
в) [–3; 0],
[5; 6];
г) [–4; –3], [4; 5].
6. Яка з лінійних функцій зростаюча ?
а) у = –15х + 12;
б) у = 0,64х – 12;
в) у = –114х + 23;
г) у
= –х + 4.
7. Укажіть проміжок, на якому зростає функції, графік якої зображено на рисунку.
а) [–3; 2];
б) [2; 5];
в) [–2; 5];
г) [–4; 5].
г) [–4; 5].
8. На рисунку зображено графік деякої функції. Користуючись рисунком, знайдіть проміжок зростання функції.
а) [1; 5];
б) [–2; 3];
в) [–3; 1];
г) [–3; 3].
г) [–3; 3].
9. На рисунку зображено графік функції, визначеної на множині дійсних чисел. Користуючись рисунком, знайдіть проміжок зростання функції.
а) [–1; 3];
б) [–2; 3];
в) [–4; 3];
г) [–3; 2].
г) [–3; 2].
б) [–3; 4], [6; 7];
в) [–3; 1], [4; 7];
г) (–3; 1], [6; 7).
11. На рисунку зображено графік функції, визначеної на проміжку
(–∞; +∞).
б) (–∞;
–3];
в) (–∞; –5];
г) [4;
∞).
12. На рисунку зображено графік функції y = f(x), визначеної на проміжку
[–5; 4].
Користуючись графіком, знайдіть проміжок зростання функції.
а) [–3; 3];
б) [–2; 3];
в) [–3,5; 1];
г) [–1; 4].
Завдання до уроку 12
Комментариев нет:
Отправить комментарий