понедельник, 1 мая 2017 г.

Завдання 2. Зростання і спадання функції

Перш ніж приступити до рішення прикладів і завдань, обов'язково ознайомтеся з теоретичною частиною уроку

Зростання і спадання функції

 1. Знайдіть проміжки зростання функції:

у = –1,2х + 17.

 а)  проміжків зростання немає;     
 б)  (–∞; +∞);     
 впроміжків спадання немає;     
 г)  (+∞; –∞). 

 2. Знайдіть проміжки спадання функції:

у = –1,2х + 17.

 апроміжків зростання немає;     
 б)  (–∞; +∞);     
 впроміжків спадання немає;     
 г)  (+∞; –∞). 

 3. На рисунку зображено графік функції  y = f(x), визначеної на проміжку 

[–3,5; 5].

Користуючись графіком, знайдіть проміжок спадання функції.
 а)  [–1; 3];     
 б[–1,5; 3];     
 в[–3,5; 5];     
 г[1; 4].

 4. Знайдіть проміжки зростання функції.

у = х2 3.

 а(0; +∞);      
 б[3; +∞);     
 в)  [0; +∞);      
 г(3; +∞).

 5. Знайдіть проміжки зростання функції.

у = (х3)2.  

 а)  [3; +∞);      
 б)  (0; +∞);     
 в)  [0; +∞);      
 г)  (3; +∞).

 6. Знайдіть проміжки зростання функції.

у = х2 + 3.  

 а)  (–∞; 0);      
 б)  (3; +∞);     
 в)  (–∞; 3];      
 г)  (–∞; 0].

 7. Функція спадає, якщо 

х < 0.

Вкажіть найменше з чисел.
 8. На рисунку зображено графік функції, визначеної на проміжку 

(–; +).

Користуючись рисунком, установіть проміжок зростання функції.
 а)  [–4; +∞);      
 б[5; +∞);     
 в[1; +∞);        
 г(1; 5). 

 9. На рисунку зображено графік функції  y = f(x), визначеної на проміжку  

[–5; 4].

Користуючись графіком, знайдіть проміжок зростання функції.
 а[–3; 3];         
 б)  [–2; 3];     
 в[–3,5; 1];      
 г[–1; 4].

10. Укажіть проміжок спадання функції, графік якої зображено на рисунку.
 а[–3; –1];     
 б[–5;3];     
 в[–2; 1];    
 г)  [–3; –2].

11. Вкажіть проміжки зростання функції.
 а[–6; –4], [–2; 3];     
 б[–6; –2], [1; 3];     
 в)  [–6; –4], [1; 3];    
 г[–6; 0], [1; 3].

12. Вкажіть проміжки спадання функції.
 а[–2; 3];     
 б[–4;2];     
 в)  [–4; 1];    
 г[–2; 1].

Завдання до уроку 12

Комментариев нет:

Отправить комментарий