Перш ніж приступити до рішення прикладів і завдань, обов'язково ознайомтеся з теоретичною частиною уроку
Зростання і спадання функції
1. Знайдіть проміжки зростання функції:у = –1,2х + 17.
а) проміжків зростання немає;
б) (–∞; +∞);
в) проміжків
спадання немає;
г) (+∞; –∞).
2. Знайдіть проміжки спадання функції:
у = –1,2х + 17.
а) проміжків зростання немає;
б) (–∞; +∞);
в) проміжків
спадання немає;
г) (+∞; –∞).
3. На рисунку зображено графік функції y = f(x), визначеної на проміжку
[–3,5; 5].
Користуючись графіком, знайдіть проміжок спадання
функції.
а) [–1; 3];
б) [–1,5; 3];
в) [–3,5; 5];
г) [1; 4].
4. Знайдіть проміжки зростання функції.
у = х2 – 3.
а) (0; +∞);
б) [3; +∞);
в) [0;
+∞);
г) (3; +∞).
г) (3; +∞).
5. Знайдіть проміжки зростання функції.
у = (х – 3)2.
а) [3; +∞);
б) (0; +∞);
в) [0; +∞);
г) (3; +∞).
г) (3; +∞).
6. Знайдіть проміжки зростання функції.
у = –х2 + 3.
а) (–∞; 0);
б) (3; +∞);
в) (–∞; 3];
г) (–∞; 0].
г) (–∞; 0].
7. Функція спадає, якщо
х < 0.
Вкажіть найменше з чисел.
(–∞; +∞).
в) [1;
+∞);
г) (1; 5).
г) (1; 5).
9. На рисунку зображено графік функції y = f(x), визначеної на проміжку
[–5; 4].
в) [–3,5; 1];
г) [–1; 4].
г) [–1; 4].
б) [–5; –3];
в) [–2; 1];
г) [–3; –2].
б) [–6; –2], [1; 3];
в) [–6; –4], [1; 3];
г) [–6; 0], [1; 3].
б) [–4; –2];
в) [–4; 1];
Комментариев нет:
Отправить комментарий