понедельник, 1 мая 2017 г.

Завдання 1. Зростання і спадання функції

Перш ніж приступити до рішення прикладів і завдань, обов'язково ознайомтеся з теоретичною частиною уроку

Зростання і спадання функції

 1. Зростаючою чи спадною є функція, задана формулою ?

у = 8х – 5.

 а)  ;      
 бзростаюча;     
 в)  ;     
 гспадна.

 2. Зростаючою чи спадною є функція, задана формулою ?

у = 1 – х.

 аспадна;             
 б)  ;     
 взростаюча;      
 г)  .

 3. Зростаючою чи спадною є функція, задана формулою ?

у = –49х – 100.

 а)  ;      
 бспадна;     
 в)  ;      
 г)  зростаюча.

 4. Зростаючою чи спадною є функція, задана формулою ?             

у = х + 1.

 азростаюча;      
 б)  ;     
 вспадна;             
 г)  .              

 5. На рисунку зображено графік функції, визначеної на проміжку 

(–; +).

Користуючись рисунком, установіть проміжок зростання функції.
 а[2;  ∞);        
 б(–∞;  2];     
 в(–∞;  4];      
 г[0;  ∞).

 6. На рисунку зображено графік функції, визначеної на проміжку 

(–; +).

Користуючись рисунком, установіть проміжок зростання функції.
 а[–4;  ∞);      
 б)  (–∞;  –4];     
 в[–2;  ∞);      
 г[–3;  ∞).

 7. На рисунку зображено графік функції, визначеної на проміжку 

(–; +).

Користуючись рисунком, установіть проміжок зростання функції.
 а)  (–∞;  –2];      
 б)  (–∞;  –5];     
 в)  (–∞;  –9];      
 г)  (–∞;  1]. 

 8. На рисунку зображено графік функції, визначеної на проміжку 

(–; +).

Користуючись рисунком, установіть проміжок зростання функції.
 а[1;  ∞);        
 б(–∞;  5];     
 в(–∞;  1];     
 г[4;  ∞).

  9. На рисунку зображено графік функції, визначеної на проміжку 

(–; +).

Користуючись рисунком, установіть проміжок зростання функції.
 а[–4;  ∞);      
 б[5;  ∞);     
 в[1;  ∞);        
 г[3;  ∞). 

10. На рисунку зображено графік функції, визначеної на проміжку 

(–; +).

Користуючись рисунком, установіть проміжок зростання функції.
 а)  (–∞;  –1];       
 б[–3;  1];     
 в(–∞;  4];         
 г[0;  4]. 

11. На рисунку зображено графік функції, визначеної на проміжку 

(–; +).

Користуючись рисунком, установіть проміжок спадання функції.
 а[1;  3];         
 б)  (–∞;  1];     
 в)  (–∞;  2];      
 г)  [2;  +∞). 

12. На рисунку зображено графік функції, визначеної на проміжку 

(–; +).

Користуючись рисунком, установіть проміжок спадання функції.
 а[–2;  +∞);      
 б)  (–∞;  –2];     
 в)  (–∞;  1];        
 г[–3;  +∞).

Завдання до уроку 12

Комментариев нет:

Отправить комментарий