Перш ніж приступити до рішення прикладів і завдань, обов'язково ознайомтеся з теоретичною частиною уроку
Зростання і спадання функції
1. Зростаючою чи спадною є функція, задана формулою ?у = 8х – 5.
а) ;
б) зростаюча;
в) ;
г) спадна.
г) спадна.
2. Зростаючою чи спадною є функція, задана формулою ?
у = 1 – х.
а) спадна;
б) ;
в) зростаюча;
г) .
г) .
3. Зростаючою чи спадною є функція, задана формулою ?
у = –49х – 100.
а) ;
б) спадна;
в) ;
г) зростаюча.
г) зростаюча.
4. Зростаючою чи спадною є функція, задана формулою ?
у = х + 1.
а) зростаюча;
б) ;
в) спадна;
г) .
г) .
5. На рисунку зображено графік функції, визначеної на проміжку
(–∞; +∞).
Користуючись рисунком, установіть проміжок зростання
функції.
а) [2; ∞); б) (–∞; 2];
в) (–∞; 4];
г) [0; ∞).
г) [0; ∞).
6. На рисунку зображено графік функції, визначеної на проміжку
(–∞; +∞).
Користуючись рисунком, установіть проміжок зростання функції.
б) (–∞; –4];
в) [–2;
∞);
г) [–3; ∞).
г) [–3; ∞).
7. На рисунку зображено графік функції, визначеної на проміжку
(–∞; +∞).
в) (–∞; –9];
г) (–∞; 1].
г) (–∞; 1].
8. На рисунку зображено графік функції, визначеної на проміжку
(–∞; +∞).
в) (–∞; 1];
г) [4; ∞).
г) [4; ∞).
9. На рисунку зображено графік функції, визначеної на проміжку
(–∞; +∞).
в) [1; ∞);
г) [3; ∞).
г) [3; ∞).
10. На рисунку зображено графік функції, визначеної на проміжку
(–∞; +∞).
в) (–∞; 4];
г) [0; 4].
г) [0; 4].
11. На рисунку зображено графік функції, визначеної на проміжку
(–∞; +∞).
в) (–∞; 2];
г) [2; +∞).
г) [2; +∞).
12. На рисунку зображено графік функції, визначеної на проміжку
(–∞; +∞).
Комментариев нет:
Отправить комментарий