Перш ніж приступити до рішення прикладів і завдань, обов'язково ознайомтеся з теоретичною частиною уроку
Функція, зворотна даною
1. Відношення між числами задане безліччю пар:{(√͞͞͞͞͞2; 7); (√͞͞͞͞͞3; 8); (√͞͞͞͞͞5; 10); (√͞͞͞͞͞6; 11); (√͞͞͞͞͞7; 12)}.
Задайте безліччю пар
відношення, зворотне даному.
3. Чи є оборотною функція ?
у
= 2х – 3.
а) так;
б) ;
в) ні;
г) .
г) .
4. Чи є оборотною функція ?
у = |х|, х ∈ [–9; –2).
а) ;
б) ні;
в) ;
г) так.
г) так.
5. Чи є оборотною функція ?
у = |х|, х ∈ [0; +∞).
а) ;
б) так;
в) ;
г) ні.
г) ні.
6. Чи є оборотною функція ?
у = |х|, х ∈ [–9; +∞).
а) ні;
б) ;
в) так;
г) .
г) .
7. Функція f(х) = x2 визначена на множині D. У якому з наведених випадків ця функція є оборотною ?
а) D = R;
б) D = [–1; 1];
в) D = (–1; 1];
г) D = [–1; 0].
8. Знайдіть функцію, обернену до даної.
у = 3х + 2.
10. Знайдіть функцію, обернену до даної.
а) (х – 2)2 – 4;
б) (х + 2)2 – 4;
в) (х – 4)2 – 2;
г) (х – 2)2 + 4.
11. За допомогою графіка функції f, зображеного на рисунку, побудуйте графік функції g, оберненої до функції f.
Завдання до уроку 16
Комментариев нет:
Отправить комментарий