Перш ніж приступити до рішення прикладів і завдань, обов'язково ознайомтеся з теоретичною частиною уроку
Знаходження області визначення і області змині за допомогою графіка
1. Функция задана графиком. Укажите область определения этой функции.а) [0; 1];
б) [–1; 2];
в) [–2; 1];
г) [–2; 2].
г) [–2; 2].
2. Функция задана графиком. Укажите область изменения этой функции.
а) [0; 1];
б) [–1; 2];
в) [–2; 1];
г) [–2; 2].
г) [–2; 2].
3. На рисунку зображено графік функції, визначеної на проміжку
[–4; 3].
Користуючись графіком, укажіть область значень функції.
а) [–1; 3];
б) [–2; 3];
в) [–4; 3];
г) [–3; 2].
г) [–3; 2].
4. На рисунку зображено графік функції, визначеної на проміжку
[–4; 3].
Користуючись графіком, укажіть область визначення функції.
а) [–1; 3];
б) [–2; 3];
в) [–4; 3];
г) [–3; 2].
г) [–3; 2].
5. Укажіть область визначення функції, визначеної на проміжку
[–2; 3],
графік якої зображено на рисунку.
а) [–1; 3];
б) [–2; 3];
в) [–1; 2];
г) [–1; 1].
г) [–1; 1].
6. Укажіть область значень функції, визначеної на проміжку
[–2; 3],
графік якої зображено на рисунку.
а) [–1; 3];
б) [–2; 3];
в) [–1; 2];
г) [–1; 1].
г) [–1; 1].
7. Укажіть область значень функції, визначеної на проміжку
[–2; 3),
графік якої зображено на рисунку.
а) [–1; 3];
б) [–2; 3);
в) [–1; 2);
г) [–2; 3].
г) [–2; 3].
8. Укажіть область значень функції, визначеної на проміжку
[–2; 3),
графік якої зображено на рисунку.
а) [–1; 3);
б) [–2; 3];
в) [–1; 2);
г) [–1; 2].
г) [–1; 2].
9. На рисунку зображено графік функції, визначеної на проміжку
[–5; 4].
Користуючись графіком, укажіть область значень функції.
а) [–5; 4];
б) [–2; 4];
в) [–4; 3];
г) [2; 4].
г) [2; 4].
10. На рисунку зображено графік функції, визначеної на проміжку
[–5; 4].
Користуючись графіком, укажіть область значень функції.
а) [–5; 4];
б) [–2; 4];
в) [–4; 3];
г) [2; 4].
г) [2; 4].
11. Укажіть область значень функції, визначеної на проміжку
[–2; 2],
графік якої зображено на рисунку.
а) [–1; 3];
б) [–2; 2];
в) [–2; 1];
г) [1; 3].
г) [1; 3].
12. Укажіть область значень функції, визначеної на проміжку
[–2; 2],
графік якої зображено на рисунку.
а) [–1; 3];
б) [–2; 2];
в) [–2; 1];
г) [1; 3].
Завдання до уроку 10
Комментариев нет:
Отправить комментарий