Розглянемо приклади, у яких використовуються тотожні
перетворення виразів, що містять степеня
з негативними дробовими показниками.
Знайдіть значення виразу:РОЗВ'ЯЗАННЯ:ПРИКЛАД:
х = 12,25:Попередньо спростимо
вираз, тобто перетворимо його в інше, тотожно рівне первісному на області його
визначення, але містить менше операцій:Рівність:є тотожністю області визначення первісного висловлювання, т. е.
на безлічі позитивних значень х.
Підставляючи у виразце значення х і, враховуючи, що
Підставляючи у виразце значення х і, враховуючи, що
12,25 = 3,52,
Інші уроки:
- Урок 1. Дійсні числа
- Урок 2. Арифметичний квадратний корінь
- Урок 3. Квадратний корінь з добутку і дробу
- Урок 4. Квадратний корінь з степеня
- Урок 5. Винесення множників за знак кореня
- Урок 6. Внесення множників під знак кореня
- Урок 7. Знищення ірраціональності в знаменнику дробу
- Урок 8. Дії над радикалами
- Урок 9. Зведення у степінь арифметичних квадратних коренів
- Урок 10. Корінь m-го степеня
- Урок 11. Корінь m-го степеня з добутку
- Урок 12. Корінь m-го степеня з дробу
- Урок 13. Корінь m-го степеня із степені
- Урок 14. Винесення множників за знак кореня m-го степеня
- Урок 15. Внесення множників під знак кореня m-го степеня
- Урок 16. Дії над радикалами m-го степеня
- Урок 17. Піднесення до степеня кореня m-го степеня
- Урок 18. Добування кореня із кореня m-го степеня
- Урок 19. Знищення ірраціональності в чисельнику або знаменнику дробу
- Урок 21. Перетворення виразів що містять степені з позитивними дробовими показниками
Комментариев нет:
Отправить комментарий