Перш ніж приступити до рішення прикладів і завдань, обов'язково ознайомтеся з теоретичною частиною уроку
Квадратична функція
1. У якому проміжку спадає функція:
у
= 2х2 + 2х.
а)
[–0,5; +∞);
б) (–∞; –0,5);
б) (–∞; –0,5);
в) (–∞; –0,5];
г) (–0,5; +∞).
г) (–0,5; +∞).
2. У якому
проміжку зростає функція:
у
= 3х – 5х2.
а) [–0,5; +∞);
б) (–∞; –0,5);
б) (–∞; –0,5);
в) (–∞; 0,3];
г) (0,3; +∞).
г) (0,3; +∞).
3. У якому
проміжку спадає функція:
у
= 3х – 5х2.
а) [0,3; +∞);
б) (–∞; –0,5);
б) (–∞; –0,5);
в) (–∞; 0,3];
г) (–0,5; +∞).
г) (–0,5; +∞).
4. Знайдіть проміжки зростання функції.
у
= –7х2 + 21x – 5.
а) (1,5; +∞);
б) (–∞; 1,5);
б) (–∞; 1,5);
в) (–∞; 1,5];
г) [1,5; +∞).
г) [1,5; +∞).
5.
Знайдіть проміжки спадання функції.
у
= –7х2 + 21x – 5.
а) (1,5; +∞);
б) (–∞; 1,5);
б) (–∞; 1,5);
в) (–∞; 1,5];
г) [1,5; +∞).
г) [1,5; +∞).
6.
Знайдіть проміжки зростання функції.
у
= (x
– 5)(х
+ 4).
а) (0,5; +∞);
б) (–∞; 0,5);
б) (–∞; 0,5);
в) (–∞; 0,5];
г) [0,5; +∞).
г) [0,5; +∞).
7. Знайдіть
проміжки спадання функції.
у
= (x
– 5)(х
+ 4).
а) (0,5; +∞);
б) (–∞; 0,5);
б) (–∞; 0,5);
в) (–∞; 0,5];
г) [0,5; +∞).
г) [0,5; +∞).
8. Знайдіть точки
максимуму функції.
у
= –х2 + 6х – 3.
а)
хmax
= –3, ymax
= 6;
б) хmax = 3, ymax = –6;
в) хmax = 3, ymax = 6;
г) хmax = –3, ymax = –6.
9. Знайдіть проміжки зростання функції.
у
= –(2х
+ 1)2.
а) (–0,5; +∞);
б) (–∞; –0,5);
б) (–∞; –0,5);
в) (–∞; –0,5];
г) [–0,5; +∞).
г) [–0,5; +∞).
10. Знайдіть проміжки спадання функції.
у
= –(2х
+ 1)2.
а) (–0,5; +∞);
б) (–∞; –0,5);
б) (–∞; –0,5);
в) (–∞; –0,5];
г) [–0,5; +∞).
г) [–0,5; +∞).
11. Знайдіть точки
мінімуму функції.
у
= х2 – 4х.
а)
хmin
= 2, ymin
= 4;
б) хmin = –2, ymin = 4;
в) хmin = –2, ymin = –4;
г) хmin = 2, ymin = –4.
12. Якого найменшого значення набуває функція
г) 1.
Завдання до уроку 24
у
= 4х2 – 16х + 19 ?
а)
6;
б) 4;
в) 3;
б) 4;
г) 1.
Завдання до уроку 24