Перш ніж приступити до рішення прикладів і завдань, обов'язково ознайомтеся з теоретичною частиною уроку
ПАРАЛЕЛЬНІ ТА ПЕРПЕНДИКУЛЯРНІ ПРЯМІабо
ВІДЕОУРОКОМ 1. Через
точку перетину двох перпендикулярних прямих проведено третю пряму. Знайти
найменший з тупих кутів, що утворився в результаті перетину, якщо найбільший з
кутів дорівнює 165°.
а) 15°;
б) 105°;
б) 105°;
в) 95°;
г) 135°.
г) 135°.
2. Чому
дорівнює довжина відрізка ОD,
зображеного на рисунку ?
а) 8 см; б) 10 см;
в) 12 см;
г) 16 см.
г) 16 см.
3. Знайти градусну міру кута, під яким січна
перетинає паралельні прямі, якщо різниця внутрішніх односторонніх кутів
відноситься до їх суми як 2 :
3.
а) 15°;
б) 36°;
б) 36°;
в) 25°;
г) 30°.
г) 30°.
4. Один з
двох внутрішніх однобічних кутів при паралельних прямих і січній у 8 разів менший від іншого. Знайти більший з цих
кутів.
а) 320°;
б) 20°;
б) 20°;
в) 160°;
г) 40°.
г) 40°.
5. Один з
внутрішніх односторонніх кутів, що утворилися при перетині паралельних прямих
січною, дорівнює 72°.
Знайдіть кут між бісектрисами внутрішніх односторонніх кутів.
а) 90°;
б) 120°;
б) 120°;
в) 180°;
г) 104°.
г) 104°.
6. На рисунку прямі АВ та СD
– паралельні. Знайти градусну міру кута МОС.
а) 60°; б) 70°;
в) 65°;
г) 75°.
г) 75°.
7. Пряма с перетинає паралельні прямі а і b.
Які з наведених тверджень є правильними
для кутів 1,
2,
3
?
I. ∠ 1
і
∠ 3 – суміжні.
II.
∠ 1 = ∠ 2.
III.
∠ 2 + ∠ 3 = 180°.
а) лише
I;
б) лише
I
і
II;
в) лише III;
г) I,
II
та III.
8. На рисунку
∠ 1
= ∠ 2, ∠ 3 = 110°.
Знайдіть градусну міру ∠ 4.
а) 70°; б) 80°;
в) 60°;
г) 90°.
г) 90°.
9. На рисунку
прями а і b
– паралельні, с – січна, прямі а і с
не перпендикулярні.
Тоді ∠ 2 = …
а) ∠ 1; б) ∠ 8;
в) ∠ 6;
г) ∠ 5.
г) ∠ 5.
10. За рисунком укажіть пару внутрішніх
різносторонніх кутів.
а) ∠ 1 і
∠ 2; б) ∠ 4 і ∠ 3;
в) ∠ 1 і ∠ 3;
г) ∠ 2 і ∠ 3.
г) ∠ 2 і ∠ 3.
11. На рисунку
АВ
= ВС = СD = 5
см,
ВК
∥ СМ
∥ DN,
АК = 7
см.
Знайдіть довжину відрізка МN.
а) 5
см; б) 8 см;
в) 6 см;
г) 7 см.
г) 7 см.
12. Один з кутів, що утворилися при перетині двох
паралельних прямих січною, дорівнює 25°.
Яким може бути деякий з решти семи кутів ?
а) 145°;
б) 155°;
б) 155°;
в) 90°;
г) 165°.
г) 165°.
Завдання до уроку 3
Комментариев нет:
Отправить комментарий