Перш ніж приступити до рішення прикладів і завдань, обов'язково ознайомтеся з теоретичною частиною уроку
Системи рівнянь другого степеня є двома невідомими
1. Розв’яжіть систему рівнянь:
б)
(–1; 1), (1; –1); (–0,25; 0,75), (0,25;
0,75);
в)
(–1; 1), (1; 1); (–0,25; 0,75), (0,25;
–0,75);
г) (–1; 1), (1; –1); (–0,25; 0,75), (–0,25; 0,75).
2. Розв’яжіть
систему рівнянь:
а) (2; 1), (–2; –1);
б)
(2; 1), (2; –1);
в)
(2; –1), (–2; 1);
г)
(2; 1), (2; 1).
3. Розв’яжіть систему рівнянь:
а)
(1; 2), (1; –2), (–1; 2), (–1; –2);
б)
(2; 1), (2; –1), (–2; 1), (–2; –1);
в) (1; 1), (1; –1), (–1; 1), (–1; –1);
г)
(2; 2), (2; –2), (–2; 2), (–2; –2).
4. Розв’яжіть
систему рівнянь:
а)
(5; 2), (–2/3; 28/3;
б) (5; –2), (–2/3; 28/3);
в) (5; –2), (2/3; 28/3);
г)
(–5; –2), (–2/3; –28/3).
5. Розв’яжіть
систему рівнянь:
б)
(1; –3), (–1; 3), (1,5; 2), (–1,5; 2);
в) (1; –3), (–1; 3), (1,5; –2), (–1,5; 2);
г)
(1; 3), (–1; 3), (1,5; –2), (–1,5; 2).
6. Розв’яжіть систему
рівнянь:
б)
(1; –2), (13/7; –8/7);
в)
(–1; –2), (13/7; 8/7);
г)
(–1; 2), (–13/7; 8/7).
7. Розв’яжіть систему
рівнянь:
а)
(1,4; 0,4), (1; 2);
б)
(1,4; 0,4), (1; –2);
в)
(1,4; –0,4), (1; 2);
г) (1,4; –0,4), (1; –2).
8. Розв’яжіть систему
рівнянь:
б) (11; 3), (–11; –3);
в)
(11; 3), (–11; 3);
г)
(11; 3), (11; –3).
11. Розв’яжіть систему рівнянь:
а) (4; 2), (–2; 4);
б) (4; 2), (2; –4);
в) (4; 2), (2; 4);
в) (4; 2), (2; 4);
г)
(–4; –2), (2; 4).
12. Розв’яжіть
систему рівнянь:
б) (–2; –1), (2/15;
–35/3);
в)
(2; –1), (2/15;
–35/3);
г)
(–2; –1), (2/15;
35/3).
Комментариев нет:
Отправить комментарий