понедельник, 1 декабря 2014 г.

Завдання 1. Ромб

Перш ніж приступити до рішення прикладів і завдань, обов'язково ознайомтеся з теоретичною частиною уроку

РОМБ

або

ВІДЕОУРОКОМ

 1. Один з кутів ромба дорівнює  50°. Знайдіть кут між меншою його діагоналлю і стороною.

 а)  55°;      
 б)  65°;      
 в)  60°;      
 г)  85°.

 2. Знайдіть кути ромба, якщо одна з його діагоналей дорівнює стороні.

 а)  60°120°;      
 б40°120°;
 в50°130°;      
 г)  60°100°.

 3. Кут  А  ромба  ABCD  дорівнює  140°. Знайдіть кути трикутника  АОВ, якщо  О – точка перетину діагоналей ромба.

 а30°, 60°90°;      
 б)  20°80°80°;
 в30°70°80°;      
 г)  20°70°90°.

 4. Сторона ромба дорівнює  а, а кут  150°. Знайдіть відстань між протилежними сторонами ромба.

 аа;           
 б2 а;      
 в)  0,5а;      
 г0,1а.

 5. Знайдіть кути ромба, якщо один з них на  30°  більший за другий.

 а85°, 115°;      
 б70°, 100°;
 в80°, 110°;      
 г)  75°, 105°.

 6. Знайдіть кути ромба, якщо один з них у  3  рази більший за другий.

 а)  45°, 135°;      
 б)  40°, 120°;
 в)  50°, 150°;       
 г)  45°, 125°.

 7. Кут між стороною і діагоналлю ромба дорівнює  35°. Знайдіть кути ромба.

 а35°, 145°;      
 б)  70°, 110°;
 в)  50°, 185°;       
 г)  75°, 105°.

 8. Кут між стороною і діагоналлю ромба дорівнює  34°. Знайдіть кути цього ромба.

 а34°, 146°;      
 б70°, 110°;
 в17°, 163°;       
 г)  68°, 112°.

 9. Чи вистачить  42 м  дроту, щоб обгородити ділянку, що має форму ромба зі стороною  9,5 м.

 а)  ;             
 бні;      
 в)  так;      
 г)  .

10. Сторона ромба дорівнює  17 см, а одна із діагоналей – 30 см. Чому 
дорівнює друга діагональ ?

 а)  16 см;      
 б)  20 см;      
 в)  8 см;        
 г)  32 см.

11. Діагоналі ромба дорівнюють  40 см  і  42 см. Чому дорівнює сторона ромба ?

 а)  5 см;        
 б)  27 см;      
 в)  31 см;     
 г)  29 см.

12. Один з кутів ромба дорівнює  80°. Знайдіть кути трикутників, на які розбивається ромб його діагоналями.

 а)  45°, 45°, 90°;      
 б)  40°, 50°, 90°;
 в)  30°, 60°, 90°;      
 г)  50°, 50°, 80°.

Завдання до уроку 23

Комментариев нет:

Отправить комментарий