ВІДЕОУРОК
Правило
знаходження скільки відсотків перше число
становить від другого.
Щоб знайти, скільки
відсотків перше число становить від другого, потрібно ці числа поділити перше
на друге і частку помножити на 100 відсотків.
Щоб
визначити, на скільки відсотків збільшилась або зменшилась задана величина,
необхідно:
– знайти, на скільки
одиниць збільшилась або зменшилась задана величина;
– знайти, скільки
відсотків становить знайдена різниця від заданого значення величини.
ПРИКЛАД:
Знайдіть
відсоткове відношення
1,8 до 9/20.
120/300 = 2/5 = 0,4 = 40%.
До
сплаву масою 150 кг, який містить 20%
міді, додали 10 кг міді. Який відсотковий вміст
міді в новому сплаві ?
РОЗВ'ЯЗАННЯ:
150
∙ 0,2 = 30 (кг)
– маса міді в сплаві.
30
+ 10 = 40 (кг) – стало міді.
150
+ 10 = 160 (кг) – стало сплаву. Уміст міді
40
: 160 ∙ 100% = 25%.
ВІДПОВІДЬ:
25%
ЗАДАЧА:
У
сплаві міді й цинку маса міді становить 1/3 маси цинку. Якій відсотковий вміст міді у
сплаві ?
РОЗВ'ЯЗАННЯ:
ЗАДАЧА:
До
розчину масою 180 г, який містить 15% солі, додали
20 г
води. Який відсотковий вміст солі в новому розчині ?
РОЗВ'ЯЗАННЯ:
Маса
солі в розчині складає
180
∙ 0,15 = 27 (г).
Маса
нового розчину стала
180
+ 20 = 200 (г).
Новий
відсотковий вміст солі:
27
: 200 ∙ 100% = 13,5%
ВІДПОВІДЬ: 13,5%
ЗАДАЧА:
Було 300
г
5-відсоткового
розчину солі. Через деякий час 50
г води випарували. Яким став відсотковий
вміст солі в розчині ?
РОЗВ'ЯЗАННЯ:
Маса
солі в 5-відсоткового
розчині –
0,05 ∙ 300 = 15 (г).
Якщо 50
г води випарували, то її залишилось 250
г. Відсотковий вміст солі в новому розчині:
15/250 =
3/50
= 0,06 = 6%.
- Урок 1. Відношення величин
- Урок 2. Пропорції
- Урок 3. Величини прямо пропорціональні
- Урок 4. Величини обернено пропорціональні
- Урок 5. Пропорціональний поділ
- Урок 6. Відсотки
- Урок 7. Знаходження процентів даного числа (задачі)
- Урок 8. Знаходження числа за його процентами (задачі)
- Урок 10. Прості та складні відсотки
- Урок 11. Задачі на час
- Урок 12. Задачі на знаходження двох чисел за їх сумою і різницею
- Урок 13. Задачі на знаходження двох чисел за їх сумою або різницею і відношенням
- Урок 14. Середнє арифметичне
- Урок 15. Середнє арифметичне (задачі)
- Урок 16. Масштаб на планах та картах
- Урок 17. Визначення відстані на місцевості
- Урок 18. Визначення відстані на карти або плані
- Урок 19. Задачі на зустрічний рух
- Урок 20. Задачі на рух в одному напрямі
- Урок 21. Задачі на рух у протилежних напрямках
- Урок 22. Задачі на рух по воді
- Урок 23. Задачі на спільну роботу
Комментариев нет:
Отправить комментарий