Перш ніж приступити до рішення прикладів і завдань, обов'язково ознайомтеся з теоретичною частиною уроку
Квадратні рівняння з параметрами
1. Корені х1 і х2 рівняннях2 – 3х + m = 0
задовольняють умову
2х1 – 3х2 = 16.
Знайдіть значення m.
а) –7;
б) 7;
б) 7;
в) 8;
г) –10.
г) –10.
2. При яких
значеннях а рівняння
не має коренів ?
х2 – (а – 5)х + 1 = 0.
а) (3; 7);
б) (–3; 8);
б) (–3; 8);
в) (–1; 7);
г) (–2; 2).
г) (–2; 2).
3. При каких значениях
t уравнение не имеет корней ?
x2 + 5tx + 5t = 0.
а) t < 3/5;
б) t < –5;
б) t < –5;
в) t < 4/5;
г) t < 5.
г) t < 5.
4. Знайдіть
множину значень t,
при яких рівняння не має коренів:
3х2 – 2х + t = 0.
а) ]
1/5;
+
[;
б) ] 1/3; +
[;
б) ] 1/3; +
в) ]
–1/3;
+
[;
г) ] –1/5; +
[.
г) ] –1/5; +
5. Знайдіть
множину значень t,
при яких рівняння не має коренів:
4х2 + tх + 1 = 0.
а) ]–4; 4[;
б) ]0; 4[;
б) ]0; 4[;
в) ]–2; 2[;
г) ]0; 2[.
г) ]0; 2[.
6. Знайдіть
множину значень v,
при яких рівняння має два коренів:
10х2 + 40х + v = 0.
а) ]–∞; 30[;
б) ]–∞; 60[;
б) ]–∞; 60[;
в) ]–∞; 50[;
г) ]–∞; 40[.
г) ]–∞; 40[.
7. Знайдіть
множину значень v,
при яких рівняння має два коренів:
2х2 + vх + 18 = 0.
а) ]–∞; –10[∪]10; +∞[;
б) ]–∞; –14[∪]14; +∞[;
в) ]–∞; –12[∪]12; +∞[;
г) ]–∞; –11[∪]11; +∞[.
8. Число –3 є коренем рівняння. Знайдіть другий корінь
рівняння і значення а.
2х2 + 3х + а = 0.
а) х =
1,6, а
= –12;
б) х =
–1,2, а
= 9;
в) х = 1,5, а
= –9;
г) х =
–1, а
= 1,2.
9. При яких
значеннях t рівняння має два різних корені ?
х2 – 3tх – 3t = 0.
а) (–∞; 0) ∪ (11/3; +∞);
б) (–∞; –11/3) ∪ (11/3; +∞);
в) (–∞; –11/3) ∪ (1; +∞);
г) (–∞; –11/3) ∪ (0; +∞).
10. Розв'яжіть відносно х рівняння:
х2 – 2kх + 4k – 4 = 0.
а) 2k – 2, 2;
б) 2k + 2, 2;
в) 2k –
2, –2;
г) –2k – 2, 2.
11. Розв'яжіть відносно х рівняння:
18х2 – 15ах + 2а2 = 0.
а) 1/6 а, 2/3
а;
б) 1/3
а, 2/3
а;
в) 1/6
а, 2/5
а;
г) 6а, 2а.
12. Розв'яжіть відносно х рівняння:
х2 + 2bх – 15b2 = 0.
а) –5b, 3b;
б) 5b, 3b;
в) 5b, –3b; б) 5b, 3b;
г) –5b, –3b.
Завдання до уроку 24
Комментариев нет:
Отправить комментарий