Перш ніж приступити до рішення прикладів і завдань, обов'язково ознайомтеся з теоретичною частиною уроку
Квадратні рівняння з параметрами
1. При яких значеннях b рівняння не має коренів ?3х2 + bх + 12 = 0.
а) b = 12;
б) b < 12;
б) b < 12;
в) b = 144;
г) b > 12.
г) b > 12.
2.
При якому значенні с рівняння має один корінь ?
3х2 – 6х + с = 0.
а) с
= 3
або с = –3;
б) с
= 3;
в) с = –3;
г) такого
значення не існує.
3. При яких
значеннях с рівняння має один корінь ?
6х2 – 4х + с = 0.
а) 3/5;
б) –2/3;
б) –2/3;
в) –3/5;
г) 2/3.
г) 2/3.
4. При яких
значеннях b рівняння має один корінь ?
3х2 – bх + 12 = 0.
а) 16,
20;
б) –12, 25;
б) –12, 25;
в) 25,
12;
г) –12, 12.
г) –12, 12.
5.
При яких значеннях b рівняння
має два різних корені ?
2х2 – bх + 8 = 0.
а) (–∞; –10) ∪ (10; +∞);
б) (–∞; –8) ∪ (8; +∞);
в) (–∞; –6) ∪ (6; +∞);
г) (–∞; –12) ∪ (12; +∞).
6. При
яких значеннях b рівняння
не має коренів ?
3х2 + bх + 12 = 0.
а) (–18; 18);
б) (–8; 8);
в) (–12; 8);
г) (–12; 12).
7. При
яких значеннях b рівняння
має два різних дійсних корені ?
х2 + bх + 36 = 0.
а) (–∞; –10) ∪ (10; +∞);
б) (–∞; –11) ∪ (11; +∞);
в) (–∞; –12) ∪ (12; +∞);
г) (–∞; –14) ∪ (14; +∞).
8. Число –3 є коренем рівняння. Знайдіть другий корінь
рівняння і значення а.
2х2 + 3х + а = 0.
а) х =
1, а
= –12;
б) х = 1,5, а
= –9;
в) х = 1,5, b = 9;
г) х =
–1,5, b = 12.
9. При
яких значеннях b
рівняння має хоча б один корінь ?
х2 + bх + 2b = 0.
а) (–∞; 0) ∪ (8; +∞);
б) (–∞; –8) ∪ (8; +∞);
в) (–∞; ) ∪ (6; +∞);
г) (–∞; 2) ∪ (2; +∞).
10.
Число –2 є коренем рівняння. Знайдіть другий корінь
рівняння і значення b.
х2 + bх – 24 = 0.
а) х =
10, b = –12;
б) х =
–12, b = 10;
в) х = 12, b = –10;
г) х =
–10, b = 12.
11.
Число –2 є коренем рівняння. Знайдіть другий корінь рівняння
і значення с:
3х2 + 5х + с = 0.
а) х =
2, с
= –2;
б) х =
1/3, с =
2;
в) х = 1/3, с =
–2;
г) х =
–2, с =
1/3.
12.
При
яких значеннях b рівняння
не має коренів ?
х2 + bх + 16 = 0.
а) (–8; 4);
б) (–8; 8);
в) (–4; 8);
г) (–8; 16).
Завдання до уроку 24
Комментариев нет:
Отправить комментарий