понедельник, 30 марта 2015 г.

Завдання 1. Степінь раціонального відмінного числа з натуральним показником

Перш ніж приступити до рішення прикладів і завдань, обов'язково ознайомтеся з теоретичною частиною уроку

Степінь раціонального відмінного числа з натуральним показником

 1. Знайдіть значення виразу:

(–0,1)2.      

 а)  0,01;        
 б)  –0,001;     
 в)  –0,01;      
 г)  0,001.

 2. Знайдіть значення виразу:

(–0,9)3.               

 а)  0,81;        
 б)  –0,729;     
 в)  –0,81;      
 г)  0,729.

 3. Знайдіть значення виразу:

(–2,4)2.

 а)  5,76;        
 б)  –5,16;     
 в)  –5,76;      
 г)  –5,16.

 4. Знайдіть значення виразу:

(–0,6)3. 

 а)  –0,216;      
 б)  0,36;     
 в)  0,216;        
 г)  –0,36.

 5. Знайдіть значення виразу:

(–0,8)3.     

 а)  0,512;        
 б)  –0,64;     
 в)  –0,512;      
 г)  0,64.

 6. Не виконуючи обчислення, порівняйте:

(–4,6)2  і  0.

 авиконати неможливо;
 б)  (–4,6)2 > 0;
 в(–4,6)2 < 0;
 г(–4,6)2 = 0.

 7. Не виконуючи обчислення, порівняйте:

(–3,9)5  і  0.

 авиконати неможливо;
 б(–3,9)5 > 0;
 в)  (–3,9)5 < 0;
 г(–3,9)5 = 0.

 8. Не виконуючи обчислення, порівняйте:

(–0,1)12  і  (–12)25.

 авиконати неможливо;
 б)  (–0,1)12 > (–12)25;
 в(–0,1)12 < (–12)25;               
 г(–0,1)12 = (–12)25.

 9. Не виконуючи обчислення, порівняйте:

(–2,7)3  і  0.

 авиконати неможливо;
 б)  (–2,7)3 > 0;
 в(–2,7)3 < 0;
 г(–2,7)3 = 0.

10. Обчисліть:

2700 × (–2,4)2.

 а)  15552;        
 б)  –1555,2;
 в)  –15552;      
 г)  1555,2.

11. Не виконуючи обчислення, порівняйте з нулем значення виразу:

(–2,3)14 × (–3,4)15 × (–4,6)16.

 авиконати неможливо;
 б(–2,3)14 × (–3,4)15 × (–4,6)16 > 0;
 в)  (–2,3)14 × (–3,4)15 × (–4,6)16 < 0;
 г(–2,3)14 × (–3,4)15 × (–4,6)16 = 0.

12. Не виконуючи обчислення, порівняйте з нулем значення виразу:

(–5,3)17 × (–6,4)18 × (–2,6)19.

 авиконати неможливо;
 б)  (–5,3)16 × (–6,4)17 × (–2,6)18 > 0;
 в(–5,3)16 × (–6,4)17 × (–2,6)18 < 0;
 г(–5,3)16 × (–6,4)17 × (–2,6)18 = 0.

Завдання до уроку 22

Комментариев нет:

Отправить комментарий