Перш ніж приступити до рішення прикладів і завдань, обов'язково ознайомтеся з теоретичною частиною уроку
Степінь раціонального відмінного числа з натуральним показником
1. Знайдіть значення виразу:
(–0,1)2.
а) 0,01;
б) –0,001;
б) –0,001;
в) –0,01;
г) 0,001.
г) 0,001.
2. Знайдіть
значення виразу:
(–0,9)3.
а) 0,81;
б) –0,729;
б) –0,729;
в) –0,81;
г) 0,729.
г) 0,729.
3. Знайдіть
значення виразу:
(–2,4)2.
а) 5,76;
б) –5,16;
б) –5,16;
в) –5,76;
г) –5,16.
г) –5,16.
4. Знайдіть
значення виразу:
(–0,6)3.
а) –0,216;
б) 0,36;
б) 0,36;
в) 0,216;
г) –0,36.
г) –0,36.
5. Знайдіть
значення виразу:
(–0,8)3.
а) 0,512;
б) –0,64;
б) –0,64;
в) –0,512;
г) 0,64.
г) 0,64.
6.
Не виконуючи обчислення, порівняйте:
(–4,6)2 і
0.
а) виконати
неможливо;
б) (–4,6)2 >
0;
в) (–4,6)2
<
0;
г) (–4,6)2 =
0.
7.
Не виконуючи обчислення, порівняйте:
(–3,9)5 і
0.
а) виконати
неможливо;
б) (–3,9)5 >
0;
в) (–3,9)5
<
0;
г) (–3,9)5 =
0.
8. Не
виконуючи обчислення, порівняйте:
(–0,1)12 і
(–12)25.
а) виконати неможливо;
б) (–0,1)12 >
(–12)25;
в) (–0,1)12 <
(–12)25;
г)
(–0,1)12 =
(–12)25.
9. Не виконуючи обчислення, порівняйте:
(–2,7)3 і
0.
а) виконати
неможливо;
б) (–2,7)3 >
0;
в) (–2,7)3
<
0;
г) (–2,7)3 =
0.
10. Обчисліть:
2700 × (–2,4)2.
а) 15552;
б) –1555,2;
б) –1555,2;
в)
–15552;
г) 1555,2.
г) 1555,2.
11. Не виконуючи обчислення, порівняйте з нулем
значення виразу:
(–2,3)14 × (–3,4)15 × (–4,6)16.
а) виконати неможливо;
б) (–2,3)14
× (–3,4)15 × (–4,6)16 >
0;
в) (–2,3)14
× (–3,4)15 × (–4,6)16 <
0;
г) (–2,3)14
× (–3,4)15 × (–4,6)16 =
0.
12. Не виконуючи обчислення, порівняйте з нулем
значення виразу:
(–5,3)17 × (–6,4)18 × (–2,6)19.
а) виконати
неможливо;
б) (–5,3)16
× (–6,4)17 × (–2,6)18 >
0;
в) (–5,3)16
× (–6,4)17 × (–2,6)18 <
0;
г) (–5,3)16
× (–6,4)17 × (–2,6)18 =
0.Завдання до уроку 22
Комментариев нет:
Отправить комментарий