Перш ніж приступити до рішення прикладів і завдань, обов'язково ознайомтеся з теоретичною частиною уроку
Степінь раціонального відмінного числа з натуральним показником
1. Піднести до степеня задані числа:
(–3/4)2.
а) 9/16;
б) –3/16;
б) –3/16;
в) –9/16;
г) 3/16.
г) 3/16.
2. Піднести
до степеня задані числа:
(–2/5)3.
а) –4/25;
б) 8/125;
б) 8/125;
в) 4/25;
г) –8/125.
г) –8/125.
3.
Виконайте піднесення до степеня:
(–31/2)2.
а) 91/4;
б) –121/4;
б) –121/4;
в) –91/4;
г) 121/4.
г) 121/4.
4. Виконайте
піднесення до степеня:
(–21/3)2.
а) 41/9;
б) –54/9;
б) –54/9;
в) –41/9;
г) 54/9.
г) 54/9.
5. Обчисліть:
(–2 × 1/4)3.
а) 1/16;
б) –1/8;
б) –1/8;
в) –1/16;
г) 1/8.
г) 1/8.
6.
Піднести до степеня задані числа:
(–2/3)5.
а) 32/243;
б) –32/81;
б) –32/81;
в) –32/243;
г) 32/81.
г) 32/81.
7.
Піднести до степеня задані числа:
(–21/2)3.
а) 125/8;
б) –25/8;
б) –25/8;
в) –125/8;
г) 25/8.
г) 25/8.
8. Піднести
до степеня задані числа:
(–1/2)5.
а) 5/32;
б) –1/32;
б) –1/32;
в) –5/32;
г) 1/32.
г) 1/32.
9. Піднести
до степеня задані числа:
(–1/2)6.
а) 6/64;
б) –1/64;
б) –1/64;
в) –6/64;
г) 1/64.
г) 1/64.
10. Знайдіть значення виразу:
(–11/2)4.
а) –27/16;
б) 81/16;
б) 81/16;
в) 27/16;
г) –81/16.
г) –81/16.
11.
Знайдіть
значення виразу:
(–11/3)3.
а) 64/27;
б) –16/27;
б) –16/27;
в) –64/27;
г) 16/27.
г) 16/27.
12. Знайдіть
значення виразу:
(–1/2)3.
а) –1/8;
б) 1/4;
б) 1/4;
Комментариев нет:
Отправить комментарий